1403-01-26 17:59
416
0
89572
رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان:

عملیات «وعده صادق» با تنبیه متجاوز ترسیم شد

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان با اشاره به اقدام موشکی سپاه و فروریختن دیوار حائل رژیم صهیونیستی تاکید کرد: عملیات «وعده صادق» با تنبیه متجاوز ترسیم شد.

یحیی مقصودلو امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی را تبریک عرض می‌کنم، همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند انتقام خون شهدا باید گرفته می‌شد، جهان هم در انتظار حمله موشکی ایران بود آنها می‌دانستند که اقدام رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام صهیونیست‌ها علیه کنسولگری کشورمان در دمشق را حق قانونی دانست و افزود: بیش از ۲۰۰ موشک و پهپاد از مناطق مختلف در فلسطین اشغالی بر سر رژیم غاصب صهیونیستی ریخته شد که این رخداد موشکی و پهپادی نشان از اقتدار نظامی ایران به ویژه تکنولوژی موشک‌های هایپرسونیک داشت.

* جهان به قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی پی برده است

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان تاکید کرد: عملیان وعده صادق با تنبیه متجاوز معنا شد و نشان داد گنبد آهنین و نظام استکباری و تمام حامیان رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌توانند در برابر تکنولوژی که ایران از آن برخوردار است مقاومت کنند.

مقصودلو بیان کرد: امروز جهان به این نتیجه و جمع‌بندی رسیده که نه تنها ایران در منطقه به عنوان قدرت اول، حرف اول را می‌زند بلکه امروز جهان به قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی پی برده است.  

وی با اشاره به اینکه عملیات موشکی سپاه در حقیقیت آغازی بر پایان این غده سرطانی است، توضیح داد: نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران امنیت را ایجاد کردند که اسرائیل و ایادی آنها نمی‌توانند در برابر ایران اسلامی دوام بیاورند.

* ایران به دنبال جنگ نیست

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان تاکید کرد: نظام استکباری متوجه شد که ایران قدرت اول در منطقه و در کشور نه تنها دنبال جنگ نیست بلکه اگر می‌خواست می‌توانست خیلی زودتر این قدرت خود را نشان بدهد.

مقصودلو ادامه داد: ایران اسلامی به دلیل اینکه به دنبال جنگ نبوده و نیست و به دنبال دفاع از امنیت و حمایت از مظلومان جهان است به پاس خون شهدا این انتقام گرفته شد که جای تبریک و خوشحالی است.

وی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر رژیم اشغالگر قدس از صحنه روزگار حذف شود خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر کشورهای غربی گفت: نظام استکباری بدانند که با ایران اسلامی قدرت رویارویی و مقابله را نخواهند داشت.

مقصودلو بیان کرد: مردم ما پشت نظام جمهوری اسلامی ایستاده و همواره گوش به فرمان رهبری بوده و است و همین طور حامی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران است، دشمن نمی‌تواند این اقتدار را از انقلاب اسلامی بگیرد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.